Nielsen kuluttajapaneelin tarkoitus on kerätä tietoa erikokoisten talouksien ostokäyttäytymisestä. Rekisteröitynyt ja hyväksytty käyttäjä saa skannerin, jonka avulla hän pystyy skannaamaan kaikki ostoksensa. Nielsen Kuluttajapaneeli on maailmanlaajuinen markkinatutkimuslaitos, joka on erikoistunut kuluttajien kulutustottumuksien tutkimiseen ja analysointiin. Suomalaisia talouksia on jo noin 5000 kappaletta auttamassa vähittäiskauppoja ja teollisuutta ymmärtämään paremmin kuluttajien ostokäyttäytymistä. Samalla kuluttaja tienaa hyvin helpolla tavalla itselleen lisätuloja.
Hyväksytyt käyttäjät kirjautuvat ja lataavat mobiilisovelluksen, jonka avulla he voivat ottaa kuvan kassakuitista ja skannata ostosten koodit kotona. Aikaa tähän kestää alle 3 minuuttia, josta käyttäjät ansaitsevat pisteitä. Pisteet voidaan käyttää lahjakortteihin esimerkiksi IKEA: sta, H&M: stä, GoGift SuperGift -kortista, Dressmannista, Ticketmasterista jne. Samalla käyttäjät auttavat valmistajia ja jälleenmyyjiä ymmärtämään minkälaisia tuotteita he arvostavat. Nielsen on poikkeuksellisen helppo tapa tienata lisätuloa ja suosittelemmekin liittymään Nielsenin kuluttajapaneeliin, voit tehdä sen tästä.
Mistä pidimme palvelussa?
- Erittäin helppo ja nopea tapa tienata rahaa
- Vähittäiskauppoja ja teollisuutta on mahdollista auttaa ymmärtämään paremmin kuluttajien ostokäyttäytymistä
- Ostosten skannaamisen lisäksi tarjolla on kyselyitä, jotka mahdollistavat entistäkin paremmat tienestit
- Olet automaattisesti mukana kuukausittain järjestettävissä arvonnoissa
- Voit vaikuttaa kuluttajana ja antaa äänesi kuulua
Mitä parannettavaa palvelussa on?
- Skannaamista täytyy muistaa tehdä säännöllisesti, jotta pisteet kertyvät
Käyttäjien arvosteluja ja kokemuksia
”Nielsen on hyvin helppo tapa ansaita hieman lisää taskurahaa. Tuotteiden skannaaminen on tehty hyvin helpoksi ja siitä onkin tullut jo tapa. Tienaan siis ekstra tuloa lähes huomaamatta.”
”Nielsen kuluttajapaneeli on melko simppeli tapa tienata hieman. Tuotteita saa skannata melko pitkään, jotta lahjakortteja voi lunastaa. Skannaaminen käy kuitenkin varsin nopeasti.”
”Olen skannaillut tuotteita nyt noin puolen vuoden ajan. Olen sinä aikana tienannut useita lahjakortteja ja kuukausittainen arvonta on ollut hauska lisä. Osaan skannata tuotteet melko nopeasti vaikkakin se meinaa aina välillä unohtua. Nielsen kuluttajapaneeli on kuitenkin yksi helpoimmista tavoista tienata hieman ylimääräistä pientä kivaa. Koen samalla pystyväni vaikuttamaan jakamalla omat ostokseni yrityksille.”
Kenelle Nielsen kuluttajapaneeli sopii?
Kuluttajapaneeli koostuu erilaisista talouksista ympäri Suomea. On tärkeää, että kaikentyyppiset taloudet ovat edustettuina, jotta tulokset olisivat mahdollisimman totuudenmukaisia. Paneelissa ovat edustettuina yhden hengen talouksia sekä aivan suuretkin perheet. Jäsenten ikä vaihtelee 16-vuotiaista 90-vuotiaisiin. Onkin siis hyvin helppoa todeta, että Nielsen kuluttajapaneeli sopii aivan kaikille, jotka haluavat vaikuttaa vähittäiskauppojen valikoimaan ja samalla auttaa heitä ymmärtämään paremmin kuluttajien tarpeita. Samalla käyttäjä tienaa helposti hieman lisää rahaa.
Palkkioksi ostoksiesi skannaamisesta, ansaitset pisteitä viikoittain. Keräämilläsi pisteillä voit tilata haluamiasi tuotteita laajasta tuotevalikoimasta. Säännöllisesti skannaamalla osallistut automaattisesti myös vuosittain 16:een erilliseen arvontaan: kuukausiarvontoihin, puolivuotisarvontaan sekä vuosiarvontaan. Voit voittaa tuotepaketteja, matkalahjakortteja tai jopa uuden auton. EI siis mikään ihme, että Nielsen on hyvin suosittu kuluttajapaneeli.
Katso vertailumme muista maksettujen kyselyiden tarjoajista tästä.
Nielsen kuluttajapaneeli tiedot
Palkkiot: Pisteet voidaan käyttää lahjakortteihin esimerkiksi IKEA: sta, H&M: stä, GoGift SuperGift -kortista, Dressmannista, Ticketmasterista jne. Myös arvonnat ovat osa palkkio järjestelmää.
Palkkion suuruus: Skannaamisesta tienaa pisteitä, jotka voi vaihtaa tuotteisiin tai lahjakortteihin. Mitä useammin skannaat niin sitä enemmän ansaitset pisteitä.
Skannauksen kesto: Yhden ostoskerran skannaamiseen kuluu aikaa noin 1-3 minuuttia.
Toiminta: Toimintaa on n. 100 eri maassa. NielsenIQ on globaali maailman johtava päivittäistavarakauppaa tutkiva ja mittaava tutkimuslaitos joka on erikoistunut markkinatiedon ja kuluttajatiedon analysointiin, televisio ja muihin media tutkimuksiin, mobiili mittauksiin ja kyselytutkimuksiin.
Yhteenveto
Nielsen on maailmanlaajuisesti toimiva markkinatutkimuslaitos, joka tuottaa tietoa eri maiden kuluttajien ostokäyttäytymisestä. Suomessa toimiva Nielsen Kuluttajapaneeli kerää dataa eri puolilla maata asuvilta näytetalouksilta, jotka kaikki edustavat erilaisia taustaryhmiä. Nielsenin kulutustutkimukset perustuvat mittaviin otoksiin, ja niitä tulkitsemalla valmistajat ja jälleenmyyjät pyrkivät ymmärtämään kuluttajien ostokäyttäytymistä ja mieltymyksiä.
Ostoksien skannaamisesta saa palkkioksi viikoittain maksettavia pisteitä. Pisteitä ei voi vaihtaa käteiseksi, mutta niillä voi lunastaa tuotteita Nielsenin omasta kaupasta. Suosituimpia Nielsen-palkintoja ovat suomalaiset desing-merkkien (Iittala, Marimekko, Fiskars) tuotteet, mutta suuremmilla pistemäärillä voi lunastaa myös esimerkiksi puhelimen tai television sekä tuotelahjakortteja suomalaisiin kauppoihin. Tämän lisäksi säännöllisellä skannaamisella osallistuu kuukausittaisiin arvontoihin. Arvonnoista voi voittaa matkalahjakortteja, tuotteita ja tuotepaketteja sekä jopa uuden auton. Liity Nielsen kuluttajapaneeliin tästä.